آمار Ùˆ ارقام منچستریونایتد

آمار و ارقام منچستریونایتد




 

 


آمار و ارقام منچستریونایتد


تاریخ : یکشنبه ،
25 اردیبهشت 1390

منچستر يونايتد در روزي که براي قهرماني فقط به يک امتياز احتياج داشت، با تساوي مقابل بلکبرن به عنوان قهرمان ليگ برتر در فصل 2010-2011 معرفي شد.


در ادامه بخشي از آمار و ارقام اين فصل منچستر يونايتد را با هم مرور مي کنيم

74: شياطين سرخ با 74 گل زده، صاحب بهترين خط حمله ليگ برتر در اين فصل بودند. در اين تيم، ديميتار برباتوف، خاوير ارناندس و وين روني بيشترين گل ها را زدند و جالب اينکه هر يک از آن ها، در مقطعي از فصل بار اصلي گلزني را به دوش مي کشيد. مثلاً در اوايل فصل که پاهاي روني قفل شده بود و مدتي را هم با مصدوميت گذراند، «بربا» بيش از سايرين گل زد و بعد هم نوبت به ارناندس و روني رسيد که منچستر را در اوج نگه دارند.

35: منچستر يونايتد با 35 گل خورده، بعد از چلسي و منچستر سيتي، سومين خط دفاع مستحکم ليگ را در اختيار داشت. در فصلي که ريو فرديناند، نيمي از بازي ها را به خاطر مصدوميت از دست داد، رهبر خط دفاعي نمانيا ويديچ بود که يکي از مهره هاي درخشان فوتبال جزيره بود. بخشي از استحکام دفاعي من يونايتد هم مديون عملکرد فوق العاده ادوين فان درسار بود که در 40 سالگي همچنان کم اشتباه و سرپنجه است. آيا مي دانيد فان درسار در سال 2005 فقط با 2 ميليون يورو از فولام به اولدترافورد آمد؟!

34: در تيم منچستر يونايتد رکورد بيشترين دقايق حضور در زمين، متعلق به ويديچ است اما پاتريس اورا، مدافع چپ فرانسوي با 34 حضور، رکورددار بيشترين تعداد بازي براي اين تيم بود. اورا که در سال 2005 به اولدترافورد آمد، در 5 فصل اخير مدافع چپ ثابت فرگوسن بوده است.

22: بدون احتساب نتيجه بازي آخر مقابل بلکپول، منچستر يونايتد در اين فصل 22 بازي را با پيروزي پشت سر گذاشته که يکي بيشتر از رقيبش چلسي بوده.

19: اين احتمالاً هيجان انگيزترين عدد براي طرفداران شياطين سرخ است. منچستر يونايتد با يک امتيازي که عصر شنبه گرفت، براي نوزدهمين بار قهرمان انگليس شد و بدين ترتيب تعداد قهرماني آن ها، از قهرماني هاي رقيب هميشگي شان، ليورپول بيشتر شد.

17: منچستر يونايتد يک بازي خانگي ديگر در پيش دارد، اما تا همين جا به رکورد خيره کننده 17 پيروزي در بازي هاي خانگي رسيده است. فقط وست بروم بود که توانست در اين فصل از اولدترافورد با امتياز بيرون بيايد و بقيه تيم ها، دست ها را به علامت تسليم بالا برده اند.

8: پسران فرگوسن در اين فصل در 8 بازي خارج از خانه پيروز شده اند که بهترين رکورد در مقايسه با حريفان است. چلسي و منچستر سيتي هرکدام 7 برد خارج از خانه داشتند.

7: پرگل ترين برد منچستر يونايتد در اين فصل در ديدار رفت مقابل بلکبرن رقم خورد که در آن با 5 گل برباتوف، موفق شد حريف را 7-1 شکست دهد.

4: من يونايتد در اين فصل فقط 4 بازي را به حريفان واگذار کرد و کمتر از هر تيم ديگري شکست خورد. آرسنال، چلسي، ليورپول و ولوز تنها تيم هايي بودند که توانستند 3 امتياز از شياطين سرخ بگيرند.

3: در اين فصل فقط 3 کارت قرمز از جيب داوران براي بازيکنان منچستر يونايتد بيرون آمد. ويديچ، رافائل و اونز تنها اخراجي هاي اين تيم در فصل اخير ليگ برتر بودند.

1 : اوون هارگريوز هافبک هميشه مصدوم منچستر يونايتد، فقط در يک بازي به ميدان آمد و آن هم بعد از ده دقيقه به خاطر مصدوميت تعويض شد. او احتمالاً در تابستان، اولدترافورد را ترک مي کند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل